christmas

i onsdags blev det att åka hem till mamma o dom för att fixa massor inför julen. som typ klä granen .:) o äta massor med godis.




sen va de dags att fira jul heltplöstligt.. pappa o jag åkte o handla lite först o sen blev det att göra i ordning sig o göra färdig alla mat. mamma hade jobbat natt så hon gick upp ganska sent o då blev det dags att öppna julklapparna , har fått massor med fint. lampor o massor annat bra !  sen kom släkten .  död blev man nästan men men sov gott gjorde man iaf.



på juldagen va det dags att fira morfar som fyllde 80. det gjorde vi uppe på hans boende där det kom massor med olika släktingar, kände faktiskt igen alla . känner mig duktig ;)
sen va planen att jag skulle ha träffat ewe egentligen men hon kunde inte så blev att ta bilen hem för att träffa sab o ta lite gott hos mig först o sen drog vi till jen. för att få en plats drog vi ganska tidigt till pitchers , där vi va hela kvällen , el ja va ju utanför o träffa folk o så med. förväntingar som åter igen stärktes värderingar o sånt skit. gillart inte ! men likförbanat kände jag av ngr av de där butterflies ändå !  vrf nu?

 

idag vet jag inte riktigt vad som händer än , ska gå ner o flytta bilen iaf o skulle behöva åka o handla. får se om jag orkar det senare..:P hör av er om ni har ngr förslag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0