girlsnight was a succes

underbar mat blev det , blev jag , ninni , andrea , jen , elin o veha som åt på butterfly. sen drog jag , veha , elin o andrea till pitchers. där vi tog lite gott att dricka. blev sen att dansa lite .  träffa sab.under den tiden lyckades jag tappa bort elin o andrea som hade min bricka till jackan. gick ut för att försöka få tag på dem med andy o satt o ringde som en dåre ! :p sen till slut hittade jag dem. fick min jacka o mina nycklar så jag kunde gå hem . :p under den tiden så lyckades jag tappa bort tim som skulle ha en sov plats hos mig. :s vet fortfarande inte vart han är då de inte går att nå han på mobilen död/avstängd? :p
ajja mår sjukt illa , kan inte va av den lilla dricka jag drack så nu blir det att inta sängen  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0