im singing that melody

åhh blir så kär,  el har varit det innan i låten . :P haha nicklas skicka en låt till mig som han tkt att jag skulle lyssna på o bli lugn. direkt när jag satte på den kände jag igen den o såg en film snutt framför mig i huvudet . tog fram google o kolla. jomen visst va det de jag tänkte på hela tiden , men dock känner jag igen den mer som bella's lullaby men heter ju i vanliga fall också river flows in you med yiruma . så sjukt fin låt ! gillar startk !







gick väl så där på jobbet måste jag säga. fick iväg en på eon , vilket jag inte ens satt på så de va väl ok. resten ska vi inte prata om :P hahaha

efter jobbet blev de att ta en öl på 55an med sab , denna gång blev det enbart bara 1 öl med ! känner mig duktig över mig själv. börjar sent i morrn så då ska jag göra lite nytta innan hade jag tänkt. o ska inte sova bort hela dagen .  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0