lustigt då ! besviken kan man säga !

dagen började underbart efter jobbet att jag träffa ewe o vi gick på stan o så. :) prova kläder hos mig o va allmänt fluma  ! :) känns så skönt att du är tillbaka gumman ! sen kom sab hit o vi drog till 55an först när ewe skulle hem o sen blev det pitchers.  ni tjejer är de jag älskar mest skulle jag nog tro just nu , ni gjorde denna dag underbar !




TACK SYSTER  !



värderingar är något jag har diskuterat innan , har inte haft det så mkt på bloggen men i andra sammanhang. lustigt att man har det ibland . återigen blev de iaf bevisade o ja det blev ännu mer tydligare o klarare. vet inte om det är så svårt att säga två ord. men tydligen är det de . :s förstår inte riktigt.

inte på grund av detta men ska bli ännu skönare på grund av det. blir det att dra att fira moster i morrn som fyller år. sen på lördag ska jag på korpen match me syster o sen va chaffis åt mor o far till julfest. bloggen lär nog inte bli så jätte uppdaterad tyvärr under tiden , ev kanske på söndag när jag kommer hem igen el på måndag då de är dags att jobba de två sista dagarna innan jul ledigheten .


här kommer lite bilder iaf från dagen på mina underbara !


























































































Kommentarer
Postat av: sabs

jag älskar dig!

2009-12-18 @ 12:05:32
URL: http://casssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0