sjuk

seg på att uppdatera här nu - blev att åka till mamma o pappa i söndags för att gå på mellandags rean med syster. köpte lite nya kläder o en lampa. kände att febern va på väg o fick det på kvällen . sov kvar hos dem . hade lovat att åka med till nyköping med mamma o pappa igår så åkte dit med dem först med feber o svullen hals. hitta inget direkt ngn av oss. :p åkte hem istället o hämta syster o åkte över till mig för att sätta upp alla lampor o så. så nu kan inte pappa klaga på att det är mörkt längre ! tack ! :D  sen tillbaka till dem för att se film med syster.



idag har jag handlat med mamma o mormor lika tålamodskrävande som vanligt . :S  hur kan en person va så stirig o seg. förbi bolget sen en snabbis för att ha lite gott till nyår. sen åkte vi hem o åt o sen till ikea för att kolla på tallrikar till mamma o dom . fick nya champangeglas o en vas av mamma .  nu är jag hemma o har rensat ut massor med kläder ur garderoben , ska bara gå till ngn myrorna grej i närheten tänkte jag men finns ju ingen i närheten .  :s ajja . ska iaf se på tv resten av kvällen. ska nog göra lite mat med snart börjar bli hungrig igen .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0