the start of something new

jaha ny vecka igen då. segt, gick bläää på jobbet.. skulle ha gått upp tidigt idag o o gått ut o gått men på grund av att sömnproblemen har börjat komma tillbaka så va jag död när jag skulle gå upp så passa på att sova den extra timmen istället. men va duktig o åt frukost iaf som jag ska börja att göra ett tag nu eftersom att folk har tjatat/klagat på mig för att jag inte gör det. sög verkligen på jobbet.. :(

har ni gjort matlåda tills i morrn , blev köttfärssås o tagliatell :) ska bli gott :D









blir så irriterad på folk ibland som snackar massor o tkr massor men sen är precis likadana ! men just det, jag säger ju aldrig ifrån el hur va det?  :s suck på folk aså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0