vrf måste jag va så snäll för

åh ! har haft ont i huvudet hela dagen så nu ska jag klaga lite ! denna dag har varit jätte trevlig med ewe . men visa bitar kan man ju ha skippat med dan aså. o nu när jag är skit trött o har hållt på att somna vid 8 i soffan börjar min granne ovanför att ha fest. de spelar högmusik o sjungar snapsvisar o stampar i golvet . snäll som jag är med så vill inte jag va den tråkga grannen som säger till om att de måste va tysta. så jag kommer få sitta här vaken tills de antingen slutar festa eller tills de går ut . arg jag blir på mig själv ibland.. funderar seriöst på att våldgästa ngn för att få en sovplats där det är lugnt, :P så nu har jag fått klaga lite , ska gå o tvätta mig i ansiketet o sen ändå lägga mig i sängen i protest tror jag !


köpte lite som jag ska ha på mig på juldagen när vi ska fira morfar, hoppas de blir bra ihop allt, lär nog komma upp bild på ett smakprov tror jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0