alone

sitter på jobbet nu o är själv här, el iaf av min grupp, känns ju kul. de flesta börjar vid 11,15 el 12,30. Mobbbad ! eh jaopp det är jag det.
Har rast nu så sitter o dricker min shake o uppdaterar här o lyssnar på nya favo låten . :) Hello Seattle - Owlcity . Har blivit som en drog typ nu . :P Vet inte vrf men deras musik gör en så glad så lyssnar på hela albumet men . :P :) Har hittat en remix på den låten med som börjar lite lugnt men som blir lite upp pumpad sen så kommer nog va skönt att träna till kan jag tänka mig. måste få en bra träningsspelningslista tänkte jag. men så svårt att hitta skön musik tkr jag. :s

ajja ska väl jobba snart. sen blir det att gå runt ån med sab o joel. hoppas på att solen håller sig kvar. i morrn sägs de ju att de ska bli snöblandatregn ! brrr , vill inte ha ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0