bajs dag !

fy blä vilken dålig äcklig dag !

kunde självklart inte somna igår så va skit trött i morse o va jäääätte jobbigt att gå upp till jobbet. väl uppe kändes det som jag hade pms för jag blev sur för minsta lilla och allt gick åt ***** hela tiden ! kommer till jobbet min dåliga humör sitter fortfarande kvar . morr . blir orolig över min bes som jag snart efterlyser ! :/ går till gymet där de går skit ! blev trött efter jätte lite o hade typ ingen energi ! :( sitter på bussen på väg hem o blir lite gladare när joel meddelar att han har fått jobbet tillbaka ! :) sen ska jag gå hem allt känns åt helvete tappar saker o allt går bara blä . väl hemma så har jag fått min deklaration yes tänker jag ! skulle jag inte ha tänkt , självklart har jag fått restskatt ! jälva r****** ! hade tänkt att ta upp mina resekostnader för förra året med men nae man måste ha resekostnader över 9000 på ett år vilket jag inte har så de kan jagheller inte göra ! blä . visst restskatten är bara på 1500 men kul ändå då ! not ! inte direkt ngt överflöde av pengar här inte . dessutom inget besked om ngn iphone ännu heller ! bläääää . funderar på att skita i o äta o bara lägga mig i sängen o sura . bajs dag !

Kommentarer
Postat av: sabina

hahaha förlåt , tycker jättesynd om dig men det där är fan inte mänskligt, man kan inte så ha så mycket otur :O :( måste ses snart, saknar dig! <3

2010-04-07 @ 12:29:52
URL: http://casssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0