dränktkatt med en iphone

jaha äntligen har min iphone kommit efter mkt om o men , men återstår fortfarande ett problem . har ännu inte fått ngt simkort. vet inte riktigt hur de ska fungera då? :S hum hoppas ju på att jag får det i morrn , annars ! ;) menmen skönt att den är framme iaf .. :p
fick mitt andra fina skal som jag vann på tradera med idag . ett rosa även detta men i silikon och som ser ut som en ängel . lite mer som en internroliggrej med tjejerna  . :P

har nu varit ute o gått i regnet med joel. va ute o gick i 2 timmar , känns bra måste jag säga. skulle ha tränat idag egentligen med ellen men eftersom att iphonen hade kommit ville jag hem istället. o sen ja när jag inte hade ngt simkort så blev de inte så mkt med det. :p men är väl som en dränkt katt nu men ja . de är fint det med . funderar nu på att hoppa in i duschen kanske för de lär jag förmodligen inte orka i morrn . :P ska till mor o far i morrn , men först ska syster o jag hem till mig o kolla så att mitt simkort förhoppningsviss har kommit . :) sen ville hon har hjälp med sin nya mobil , fattar inte riktigt vad jag ska kunna göra men . :S:p hehe kände mig väldigt oteknisk bara nyss. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0