helgen slut

oj vad jag är seg på att uppdatera nu för tiden. men blir så när jag har iphonen för då blir det att jag är inne på facebook på den istället. :P men men . jobbade sent i fredags, va lugnt så skönt. sen seg hela helgen . lördan hos mor o far då jag först va på stan med systeryster o sen har jag hjälpt mamma lite o källaren både lördag o söndag.
på söndan åkte jag hem o gick ut o gick med joel. sen när jag kom hem gjorde jag lite mat o så. sen kom sab , vi dregla över booth i bones o lite annat, länge sen men blir att träffas i morrn med.

sitter nu på jobbet o har rast, har gått ganska fort idag. började att jobba vid 11.15 o jobbar till 20 då ska jag gå över till gymmet för att träna ett tag o sen åka ihop med ellen hem.

i morrn blir det att gå ut o gå efter jobbet då jag jobbar dag med sab o joel förmodligen med. ska bli trevligt . kommer träna varje dag denna vecka. el iaf veckodagarna som de ser ut som just nu . sweeet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0