iphone

oj vad seg jag är på att uppdatera här. hände inte så mkt i lördags mer än att jag höll på med iphonen som jag skrev i förra inlägget. i lördags kände jag mig små sjuk så va bara hemma o sega hela dagen .
sen i söndags va jag modell för en dag med elin o andrea. de va roligt men dock hitta jag inga bilder som jag tkt va så där wooooowww så jag måste köpa dem . tkt verkligen inte att de va värt de pengarna att köpa ngr som jag tkt va så där. elin hade inte heller ngn så de blev bara andrea som köpte bilder .
idag jobb igen , började sent o lena skulle till hennes blivande jobb o skriva på nytt avtal så fick skjuss av henne till jobbet. lyx ! :D gick sjukt fort på jobbet trots att de va lugnt idag. skönt  ! :d dock segt att inte komma hem förrän vid halv 11 , har nu packat min träningsväska tills i morrn o sen har jag varit nere o träffat min bes en snabbis . :) lovelly ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0