meet my pink angels !

trodde jag hade sovit jätte länge idag , men icke ! kollar på klockan o ser att den endast är 9. :p suck. låg kvar i sängen ganska länge innan jag gick upp o tog min första shake. efter ett tag gick jag upp för att börja städa. fick för mig att jag skulle tvätta fönstren men insåg att jag inte fick isär dem så sket idag o började att ta ner de trasiga rullgardinerna istället. blev mkt ljusare när de försvann , trodde inte att de skulle bli sån skillnad.. har även dammsugit städat i köket och pakat ihop lite saker som jag ska slänga upp på vinden tänkte jag. ngn gång. hehe har inte orkar gå upp dit.

sitter nu här o ska snart bege mig in till stan för att träffa mina pink angels. ! :) sen blir de nog att åka till nkpg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0