nyvecka

igår blev det att träffa marie, sabina o joel. vi gick till kikobar o åt . åt kycklingspett med jordnötsås. gottigt värre. hehe kom getingar o attackera oss så vi sprang undan för dem o höll på . hehe joel åt även wasabi o började gråta. hahaha rooligt. sen gick vill espresso house efter de för att ta oss lite efterrätt. gottigt värre de med . åt en chesscake . gott!

efter de åkte jag hem till mor o far o blev hämtade av syster, då åkte vi o handlade o lite så. sen blev det att grilla senare när mor o far hade kommit hem.
va helt död på kvällen .

idag blev det att sova ganska länge iaf , men va helt död så satte mig i soffan o kolla på en film istället som gick på canalplus . sen blev jag skit seg men tvinga mig själv att ta mig upp för att bege mig till gymmet, där gick de väl så där men men vad ska man göra. :s sitter nu på jobbet, jobbar sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0