påsk

lika trevligt som alltid i fredags o träffa tjejerna ! :) hitta mig ett par fina solgalsögon innan lena kom med. :) sen efter de tog jag tåget till norrköping och åkte hem till fam rosen där min familj va .
igår blev det att åka på rally först med pappa o sen till fira påsk med delar av släkten , för en gång skull blev de inte den klassiska påskmaten utan annan mat så man kunde äta lite vettigt. :)

idag va jag o syrran på mediamarkt först o köpte skyddsplats till iphonen o sen åkte vi o handla lite tills vi skulle till farmfor för påsk midda, de va väl som alltid där. :P åkte sen hem till mig för att pappa skulle kolla på mina fönster o så . :P så när han sa hur jag skulle göra så tog jag o passa på att putsa fönstren . så nu är de inte så jätte dammiga. sen gick jag iväg för att träffa jen . gick lite med henne , åsa o maria . haha maria fick fågelbajs i håret. :P vad är oddsen? :P

sitter här nu o funderar på om de är något vettigt att se på tv o vad man ska göra i morrn . :P


GRATTTTIS LENA!!!! :D  <3


Kommentarer
Postat av: sis!

tack gumman <3

2010-04-05 @ 09:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0