uteserveringen invigd

jaha träna först innan jobbet . sen jobb som va  skit skönt då vi hade typ 15 minuter mellan varje samtal så vi hade skit kul o lyssna på skalmans skal, el iaf ellen o jag. :P heheh rooooligt va de iaf . sen möte joel upp oss på rese för att springa förbi mig o lämna träningsväskan o sen bege oss till 55an för att inviga uteserveringen för i år ! alltid lika trevligt , bara en öl . :S måste bli bättre på de där . :P sen kom ewe dit . :) sen kom danne o sen kom tim. massor med folk helt enkelt . trevligt värre . j är nog som en tjej . :S

segar nu i sängen fortfarande i mjukisar o har betalt mina räkningar , hum kom ju en på 850 igår som jag inte riktigt hade räknat med , men men .. de är ju bara att betala nu nu när man ändå har "bra" med pengar den här månaden .
väntar nu på att ewe ska höra av sig för att ev träffa henne sen innan hon åker tillbaka . sen blir det att träffa äelin , hennes kompis andrea sen skulle jag tro för att avnjuta ngt gott på butterfly o sen får vi se vad som händer . :)


tror att de är ngt fel på mej , vet inte vad de heter , men typ vid näsan . :s sjukt ont har jag iaf, blir typ som att de domnar bort . :s förstår inte riktigt vad de är för ngt fel på dem , men de är ju mina så de förklarar ju allt .

dålig är jag på att ta kort nu för tiden när de händer ngt , men ska försöka att bli bättre ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0