veckan går på

ojj så seg jag är att uppdatera här nu för tiden, dels är de väl lite för att de inte händer så mkt i mitt liv just nu , de typ består enbart av jobb för tillfället. :P

i tisdags gjorde jag o ellen en shoppningrunda innan jobbet som vet totalt lyckad ! :D vi lyckades köpa massor o enbart fynd, älskar rea ! :D trodde att jag hade handlat för typ 1000 kr men när jag räknade på de igår så visade det sig att de gick typ på 580 för , två linnen, en väska, en skarf o en jeansskjorta ! kan de bli bättre? :D love it ! annars hände de inte så mkt i tisdags än de, jobb sent o sen hem o sova dirre.

igår va jag ledig. hur underbart som helst. sov länge o låg o drog mig i sängen i en evighet innan jag gick upp för att göra i ordning mig o dra in till stan för att fixa present till lena som fyllde 23 ! :) grattis ! sen efter de åkte jag till mamma o lenas jobb för att sen åka iväg med mamma o fixa lite blandat.


jobb igen idag. jobbar till 8 så blir att dra till gymmet efter jobbet . ska bli skönt , för första gången på jag vet inte hur länge känner jag mig pepp på gymmet ! :S dont ask me why .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0