samm gator samma torg samma minnen samma sorg

jaha . jag är så bra på att uppdatera nu måste jag säga. :P hehehe not ! ajja orkar inte dra hela veckan då den inte har varit så händelserik heller. :p
skulle åka ut till min farbror igår i tyreslöt egentligen men de va så dåligt väder så vi va hemma hos mamma o dom o så kom min farbror o kusin dit istället . va o handla lite också o sen åkte vi hem hit för att pappa skulle kolla på hur han kan fixa mitt draperi. hum tror inte han kom på ngt . :P
ha nu ätit lyx frukost för 1 timme sen. o ska nu snart ner till tvättstugan o sen städa . får se om sab o joel kommer hit sen för middag. skulle va trevligt. för idag fyller sab år ! grattis gumman


Kommentarer
Postat av: sabs

haha hej vadå att jag läste din blogg lite väl sent? ;D tack iaf! :D <3

2010-08-22 @ 20:36:31
URL: http://casssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0