are you afraid our what?!

Jobbade halvt dag el vad man ska säga igår så slutade vid 18,15. De va skönt gick o handlade lite och gick sen hem o slängde mig i soffan o låg o kollade på csi trilogin och åt popcorn :D Fejnt är de.:P hehehe fetto varning?! Slocknade typ direkt när jag la mig i sängen så de va skönt och kände mig utvildad när jag vaknade i morse när klockan ringde. Men , sen som alltid när det är så ,så blir jag jätte trött när jag sätter mig ner antingen på bussen eller på tåget som i detta fall. Så har nu sedan jag började suttit och gäspat typ tusen ggr . Ska kanske på middag hemma hos mor o far ikväll med roffa men vet inte om jag pallar det, känner nästan mer för att bara ligga i soffan o sega just nu . Får väl se hur de känns lite senare på dagen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0