DANIEL ADAMS-RAY

riktigt bra kväll igår måste jag säga . kanske lite mycket alkoholhaltiga drycker med tanke på att man började jobba vid 8 i morse men de funkar ju de med . förfest hos frasse o sen vidare till hugos lagom runda under fötterna samtliga . in där för att sedan tränga oss fram till baren först o sen längre fram emot scenen . försök till att ta bilder men pelare o backar ivägen , tappa kamera i marken o såna detaljer. så en bild har jag för tillfället som är tagen med phonen . men bjuder på den här ! :D träffa tesstuss , ringa samtal , dansa o sen hem o somna direkt hos mor o far :P




ikväll blir de smoothie kväll med tjejerna från gamla jobbet o ewe :) bilder kommer kanske sen om min kamera antingen börjar att funka el om jag kommer ihåg att ta med phonen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0