i hate this part right here

sitter på jobbet nu, va ett tag sen jag uppdater, vet inte varför riktigt har bara inte orkat. har faktiskt funnits saker för en gång skull att uppdatera om men nae.. jobbar till 9 kan ju hoppas att tåget är försenat som de har varit hela veckan så man hinner med 9 tåget istället för 10 tåget, komma hem lite skapligare ändå isf.
bara 2 dagar kvar till jul, wie , hum not ! blir inte att fira de på ngt sätt mer än med familjen då alla andra i släkten är bortresta/bortbjudna/avlidna osv . tveksam till hur jag ska göra på juldagen om jag ska gå ut el inte ... hum måste ju bestämma mig innan i morgon. funderar på att dra till hanna ett tag bara om umgås men att inte dra ut kanske . gah jag vet inte. fortfarande inte klart i hur de blir vid nyår heller, känner att de är svårt att planera ngt när jag inte vet när jag kommer att komma hem men .. ajja .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0