julen är över

jaha så va julen över . blev en lugn jul hemma hos mor o far igår med min familj o sen mats o david . slappt o lagom. ingen stress då man ska åka till tusen ställen eller liknande . fick fina grejer till badrummet bland annat duschdraperiet som jag ville ha från drytrend o sen fick jag även pengar till en kamera så jag o emma va på mellandagsrean nu innan jobbet så är nu äger till en canon eos 1000d . får se hur den är . Sägs va en lite enklare systemkamera och som är perfekt till nybörjare, visst jag har gått media men jag anser mig ändå som nybörjare så lär nog bli perfa . :) jobbar till 4 och jag har hittills tagit totalt 7 samtal och har jobbat i 2 timmar. gillart ! de brukar man typ ta på en halvtimme en normal dag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0