my new favourite thing to do is wasting my time on a bum like you

nästan allt har jag gjort . hade tänkt att gå o sola men pallar inte att gå ut i detta väder nu så tar de i morrn innan jobbet , börjar ju sent i morrn så de blir sovmorgon imorrn ! :D lovelly , ska bli skönt . Är så trött o seg hela tiden . måste ringa lite ärenden innan jobbet med i morrn . ska försöka komma ihåg att ta med mig papren från konferensen till jobbet i morrn med , mitt minne är sämre än guldfisk tror jag . :S Så jag sätter nästan 100spänn på att jag kommer glömma dem . Sitter nu här i myskläder o har kurrat upp mig i soffan o ska titta lite på tv innan de blir att somna , vilket känns som när som just nu , bara 4 dagar kvar av arbetsveckan .... På torsdag blir det Daniel Adams-ray på Hugos ! De blir naaajjs ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0