fireflies

jaha hemma från jobbet nu , orkade inte göra mat i morse så blev att leva på lite yoghurt idag . provade den nya från alra med jordgubb, vanilj o lakrits . trodde inte att de skulle va gott men de va de faktikst o sen lite musli till de så blev de toptop. :)
gick bra på jobbet idag o de gjorde de ändå igår. går segt de första timmarna men sen efter 5 har de släppt o fått två st båda dagarna . skönt , antar att de är lite för att pressen har släppt nu .
ska nog ha på os i bakgrunden o läsa lite när jag hör din röst för att sen gå vidare på nästa bok. om ngn väker mig i morrn tidigt vet jag inte vad jag gör ! för börjar sent i morrn . :P brukar ju alltid va ngt som låter som ja vet inte vad i huset så jag vaknar . :P



-you would not believe your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0