guuuuuld !

jen kom förbi på förmiddan , vi åkte sen för att kolla på lägenhet åt erika . skit fin va den . sen gick vi in till stan för att äta lite , blev bjuden av jen , tack .:) finns här för dig gumman . hon åkte sen iväg för att träffa jonny o då gick jag hem o sega i sängen ett tag för att sen bege mig till jobbet. gick väl så där men fick iaf 1 så bättre än inget .
har nu ätit lite o kollat på staffeten , jädrans va gött med ett guld ! sitter nu o kollar runt lite o lyssnar på musik . jobb i morrn sista dan på releasy. efter blir de kanske fika med elin o sen ska jag hem till mor o far för att låna en bil så att vi tar oss till mötet på fredag jag , joel o ellen . ! skriva  på avtal ! :D wiiie !


- we are the champions !

Kommentarer
Postat av: Jen

Det var miiis :)Perfekt dag.

Och vi ska ha så kul i gbg, fira ditt nya jobb och min nya stad :D <3

2010-02-25 @ 20:03:22
URL: http://msjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0