hemma från göteborg

resan började tidigt igår , el ja tidigt för mig som bara hade sovit 1,5 timme natten mellan fredag o lördag. gick ner till rese vid tio 9 o blev hämtad av jonny o jen , åkte sen för att hämta släpp o maria. började att packa in allt. tills vi insåg att allt inte skulle komma med , så då fick vi börja om. löste det ganska smart o till slut så satt vi i bilen påväg mog göteborg . väl framme där gick det fort att få in allt. haha först va vi tvugna att da av garv bara när vi hade tappat stödhjulet på släppet ngn gång så vi fick dra släppet 4 pers. :p men de gick bra de . vi segade mest i lägenheten . spille hämta vi på väg i gbg. senare på kvällen kom simba o bambi . :P folk drog ut  , men inte jag o jonny som satt kvar o snacka istället . somna sen som en sten efter det. :P är nu hemma helt död. tror jag inte har hunnit sova i kapp de timmarna som jag missade tidigare i helgen . :P  ska nu hoppa in i duschen för en välförtjänt dusch , sen får vi se vad som händer efter det . sängen känns lockande . lägger upp lite bilder här , kommer att komma mer bilder senare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0