one day left for valentines day

seg jag blev då, ewe kommer om ngn timme , ska bli mys , känns som en evighet sen sista . längtar , i morrn blir det att gå ut o äta med tjejerna med ska bli så undebart ! länge sen vi 4 träffades.


har nu gjort ganska mkt idag, så sitter o slappar i soffan , kan inte påstå att de finns ngt att se på tv som omväxling så lyssnar lite på musik. fundersam är jag med vilket inte känns bra . kan snön försvinna så man kan börja att gå ut o gå utan att halka omkull . suck , gillar inte snön . när den är borta blir det att gå ut o gå minst 1 timme om dan . kan ju hoppas att de går bättre på jobbet snart annar så man kan fixa gymkort, men som de känns just nu då så känns det som att allt går åt helvete ! blää , kan inte slappna av när jag är ledig heller, de ligger o gnager hela tiden , blää .
ensamt känns det i lägenheten med, trodde att de skulle vara jobbigt i höst men de va de inte ett dugg, har nästan varit jobbigare nu under vintern med ensamheten . :/ vet inte vrf jag känner mig så ensam heller, känner inget behov direkt heller att ha ngn hela tiden men ja jag vet inte, antar att de påverkas lite nu när man mår som man gör annars. tur iaf att jag har mina underbara vänner , annars vet jag inte hur jag skulle må just nu . men just det jag skulle ju gå o söka hjälp el hur va rådet ? pn aså , vad ska man säga ! :S




Jag skulle aldrig ramla ner
Men det här är inte ens att ramla
Gravitationen har glömt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0