pizza

jaha gick bra att åka över till norrköping idag , blev ju ingen snö som de sa på smhi men däremot regn  :S ajja . gick inte så bra däremot när vi skulle parkera eftersom att ingen av oss hade pengar el ngn av våra kort funka . hehe men vi ställde oss där ändå . åkte sen ner på stan o åt på paus , sjukt gott ! :) gick sen o kolla lite o så . köpte lite grejer hem o så . köpte gott vin som jag o lena ska fira med ikväll .
hon är nog på väg hit nu skulle jag tro , så ugnen står iaf på o blir varm för de ska göras hemgjord pizza ! gottigt värre . sen får vi se vart de slutar , upp tidigt i morrn skulle jag tro för att bege sig till götet ! update kanske kommer senare idag annars blir de nog de på sönda när jag kommer hem .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0