sista dan på releasy !

hehe har hunnit med mkt idag . som jag sa förut va jag o joel på ikano innan jobbet. efter jobbet åkte jag ner till stan för att träffa elin o andrea. köpet ett par nya stövlar vilket va välbehövligt ! :) sedan fika vi lite . efter de åkte jag hem till mor o far för att låna en bil. åkte över till linköping, hämta joel efter jobbet så åkte vi o storhandlade . skjussa hem sen o har nu fixat in allt där de ska o fixat lite annat med . :P känner mig duktig !
i morrn blir det att skriva på avtalet ! känns skönt , men kommer sakna alla er på releasy , de är ni som har gjort att jag har gått till jobbet . :) sen på kvällen blir det att fira med lena ! :) lovelly !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0