valentines day

underbar dag, började med att jag gick på stan med ewe . hitta massor med fint på lagerhaus som de blir att köpa vid lön , va typ små saker till köket o badrumet . :) sen gick vi för att träffa ewe o jenny på butterfly. som alltid god mat o massor me skratt, satt väl där i över 3 timmar . så jäkla underbart att va med er tjejer . man bara glömmer allt jobbigt o inget känns jobbigt eller omöjligt när man är med er, känns som att de på ett sätt har gett mig lite ny energi , så de återstår väl att se i morrn ! :S håller tummarna .
efter det åkte jag hem till norrköping för att umgås lite med min syster . satt o kolla på tv o mobiler o sen gjorde vi mat . blir snart att lägga sig tror jag , jobb i morrn .





älskar er tjejer , ni är bäst . PINK ANGELS FOR EVER ! <3


- i'm loving angels insteed !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0