anel nogrom i

hemma nu efter att ha träffat jen , kommit på att jag vill ha en hund. :P haha så skönt att gå ut o gå med dem . mysigt värre ! :P hehehe . men nae ingen hund nu förrän jag har hittat en man , sambo el hur det va :P hahaha pn då ! :p gottigt med ben&jerrys med ! tummen upp för det !  sjukt rastlös nu , o när ja är de så blir det att jag börjar fixa o hålla på här hemmao inte bra att städda så här dags kanske. så borde bli trött snart så jag kan sova ! börjar ju trots allt vid halv 10 i morrn o sen på kvällen ska jag ju träffa lena så då måste jag va pigg . så får väl kanske sova efter jobbet lite .


- it's amazing how you can make me feel ! and i have this wierd feeling inside after all this dreams .

Kommentarer
Postat av: sabs

haha och exakt vilka drömmar pratar vi om här? ;)

2010-01-22 @ 10:18:53
URL: http://casssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0