kaka på en torsda?!

sluta vid 4 idag. hade sån jäkla huvudvärk så jag trodde att jag skulle svimma vilken minut som helst. så åkte hem o la mig i sängen i typ 2 timmar innan jag drog mig upp o gjorde mat . ingen avancerat där inte. efter det blev det att mätta lite i köket eftersom jag har tänkt att köpa en ny stång o så. men mupp mått som de har ! har en på 8 som skulle va perfekt om de inte vorre för att jäkla eluttag som sitter iväg förmodligen , nästa mått är ynka 53 vilket kommer bli alldeles för litet istället. så ska råd fråga pappa om hur han tror att det går att göra. om det ev går att kapa stången typ de 2 cm som den är för lång. morr !
blir att dra o träffa jen snart nu , dra ut till tallboda till abbie o käka lite glass  ! me like .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0