lön snart

jaha har varit hos moster o morbror idag o fikat med familjen , trevligt. fick skjuss hem sen så då passa pappa på att kolla på stången , kommer att funka med den jag vill ha så blir att fixa det på onsdag ! :D snart kommer lönen in så i morrn ska jag gå ner till apoteket o handla zon som jag ska smörja in min onda nacke med ! inte roooligt. ska nog gå ut o gå i morrn med . måste börja få igång det. blev ingen träning med joel idag då han hade glömt grejsemojsen på jobbet . :P men men .

kollar nu på johan falk o dreglar lite som alla andra. :Phehe , blir nog att lägga sig i sängen o se klart den .

Kommentarer
Postat av: syster

testa med voltaren , tabletter alltså xD

2010-01-25 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0