muffins

allt gick skit idag. skulle ju va så jäkla duktig idag innan jobbet men har typ inte sovit en blund i natt så blev inte så. åkte till jobbet där allt gick bläää. el tkt det gick helt ok men nae går inte aså. sen efter jobbet gick jag ner till hemköp för att handla lite till mat i morrn . sen när jag skulle gå hem så fick jag damp eftersom att folk i denna stad inte verkar veta vad salt el sand är för de är snorhalt överallt på trotoarerna . höll på att halka omkull typ tusen gånger. jätte skönt när man har ont i nacken o ryggen ! så bara för det så dricker jag lite cola nu o äter en choklad muffins !


mr knölboll fyller år idag. duktig är jag o skicka grattis sms. :) stolt över mig själv. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0