my back hurts

jaha har nu varit o kollat på blunk på lorient o ståt o snackat lite o så efter. trevligt värre, slår ju framför allt att sitta hemma som jag hade gjort annars. i morrn blir det att slappa hemma , har inte så mkt pengar denna månad så inget mer festande denna månad, ska köra på att de inte ska va ngt festande i feb heller. för då kommer min plånbok va ännu mindre. 





förstår inte vad det är för ngt fel på min ryg, har haft ont i den flera veckor nu, började i stort sett när jag va sjuk o har hållt i sig nu efter det så drygt 2 veckor. trodde först att de va för att jag hade legat för mkt i sängen men kan ju inte va det direkt för känns som att jag inte har gjort det ngt den sista tiden . :s väntar fortfarande på den där massagen från visa personer som utlovades. ;) *hosthost* skjuta upp saker el hur va de? :S:P


nae blir nog sängen snart aså. ska bli skönt ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0