jobb, sova, jobb , sova

hum ja rubriken beskriver precis hur min vecka hittills har varit. har inte gjort något annat, roligt liv.  el jo va på stan igår innan jobbet, hitta tillslut ett par converse ! :D wiiie ! :D lovelly . hitta lite små fint annat med. i love sale !:P:D
fredag redan imorrn, blir åter jobb o övertid.. efter jobbet ska jag hem till mamma o dom där de ska bli lite mat. för att sen på lördag är det dags att sprida morfars aska o sen äta fisk . :S får se vad de blir för fisk o så. hoppas på bra väder iaf ! får se om de blir fest sen på kvällen. ellen o jag prata sen om att åka till smultronstället på söndag. får se om de blir fika med lena med. pallar iaf inte att sitta hemma men samtidigt känns allt annat blubb...

kommer uppdatera när de finns något vettigt att skriva , vilket de inte finns nu . ska försöka att göra de i helgen kanske..
lyssnar istället på mina favvo album som är 201 med Monty o Vilja bli med Oskar Linnros :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0