lång helg

ledig i fredags för begravning för morfar . usch de va så fint samtidigt som inte . :( är väl lite så med begravningar . fint med jerker som spelade elgitarr tillsammans med orgeln o så . min o min mosters familj hade ett jätte fint hjäta framför kistan . så enkelt o så fint , så morfar .  blir att sprida askan den 31e . kommer väl bli en känsloladdad dag även då . vila i fred


på vägen hem blev de att åka in till sandvik för att kolla på ngn strandslotts tävling el festival el vad de va :P :S hehe coolt oavsett vad de kan göra med lite sand . fanns massor med coolt !



åkte till mediamarkt för att kolla på högtalare o en wavemaster , blev att köpa både . :) sen efter på kvällen blev de att dra till Munken in the park med syster , träffa maria o sanna , sen kom joel efter jobbet o sen kom ellen . oskar linnros är så sjukt bra !! :D


blev att åka till ikano o ikea med mor o syster sen på lördan . va så äckigt ute så gick ju knappt att röra sig . kom där ifrån med en tshirt, ett linne , solglasögon, senilsnören som mamma kallar men snören till solglasögonen , spagettiburk , sockerburk , kuddar o örngott . åkte sen till maxi med mor o köpte en jumpsuit . :) blev sen att kolla på gpt, riktigt roliga speedway måste jag säga med mkt omkörningar o annat kul ! :D synd att de inte räckte för lindgren o woffinden . men skönt att han fick lite poäng i slutet de behöver han !

blev att sola lite men gav typ bara på magen o konstiga ställen så inte så kul . :s blev sen att åka o hämta joel på stan , under tiden kom mauro o matilda . blev sen att åka ut till guldlången el vad den heter sjön , :P NEJ jag badade inte men matilda , mauro o emma gjorde de . jag o joel doppade fötterna lite bara :) men kändes lockanden ..


efter att ha varit där blev de att åka hem för mauro hade inget ombyte med sig så han hade matilda haremsbyxor på sig först . :P hahaha snyggt ! :P hem till mamma o dom för att grilla , gott ! :D sen till maxi för andra gången på dagen för att handla godis till matchen . såg den hemma hos mamma o dom , dock va de ett problem . mamma o dom har köpt en ny soffa som de ska hämta i morrn så idag tog de ut den gamla för att fixa så de får in den nya i morrn , så den lilla detaljen blev de då att de fanns enbart 2 fotöljer att sitta i o dom snodde ju självklart killarna snabbt . :P vi andra satt på stolar från altanen o jag satt på en puff . :P men gick ju det med . har nu fixat lite här hemma , kopplat in mina högtalare som inte gick så bra först men de löste sig ju till slut det med ! :D o fixat till mina kuddar som jag snart ska inviga ! :D ska bara svalka ner mig lite i denna värme , blir att träna i morrn innan jobet :)
blev visst mkt bilder på detta inlägg men täcker en så lång period så då blire så ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0