lyckad kväll

underbar dag igår. började med att jag gick ut runt halv 11 tiden för att sola . :) höll på att få panik för de va så varmt ! så efter ngr timmar satte jag mig i skuggan o sen kom ewe . vi satt i solen ett tag bara innan vi gick upp till mig så byte jag om o vi gick in till stan för att handla färg till ewe så vi kunde slinga hennes hår. köpte även jordgubbar . mumma :D slinga hennes hår , fick hit musik o började att sakta men säkert göra i ordning oss. sen började folket att rulla in. så sjukt rolig kväll ! tack alla som va med . slutade kanske lite konstigt då de va tänkt att vi skulle in ngn stans o dansa men eftersom att ewe inte har fått tillbaka sitt pass än va typ 55an de ända stället vi kom in på o där blev de som de blev . :P men trevligt o mkt roligt må jag säga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0