nothing new

hum ja vad har hänt den sista tiden .. :s blev att gå på speedway o tisdags med pappa o emma . de va trevligt  , skönt  med vinst ! i onsdags hände typ inget jag bara jobbade ..
i fredags hämta pappa o dem sin nya bil o då åkte jag med pappa o emma till motala för att kolla på pool. tanke va att jag skulle va med dem på kvällen men planer ändrades så blev att leta upp bolaget i motala för att sen hem o fixa sig o sen till marie. utgång sen på nh o platå ett tag. riktigt nice måste jag säga ! :D lyckad oplanerad kväll ! vilka satte igång dansgolvet är bara min fråga? ;)

vaknad ganska sent i lördags men va rastlös så åkte över till norrköping o gick först på hageby o sen på maxi under tiden mamma sov med resten av familjen . sen hem o äta varmsmörgåstårta o hade de trevligt . kollade sen på tv o somna mega tidigt ! :p
idag har de blivit att städa med pappa , åka till farmor o sen stan för att försöka hitta converse. finns inte i min strl någon stans ! ska de va så svårt ! :S ska försöka hinna kolla på stan o ikano ngn dag i veckan, vilket typ kommer bli lördag . :s kul ..
har nu varit o handlat o sitter o tanken va att jag skulle äta lite gottigt med jordgubbar, melon o vindruvor men allt va en besvikelse ! :S inte ok ! är hungrig nu så blää. :p orkar inte laga mat så här sent.
kommer bli mkt jobb denna vecka då de är övertid som gäller 3 dagar o sen kvällar resten av veckan då jag inte göra de så kul kul. socialt liv oh nej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0