reunion

blev att träna igår innan jobbet som gick väl bra, bättre än i måndags . efter jobbet blev de en sväng förbi 55an där sab, viktor , anton o nellie va . :) trevligt uppdatera varandra lite o så :)

idag börjar jag vid 11 sov länge o natt va de ju faksitk behaglig så har sovit orderntligt :) underbart måste jag säga . men blev jätte trött efter bara någon timme på jobbet . kände mig helt borta i huvudet, fattar inte .
har nu lyckas att äntligen tagit mig i kragen för att fixa eventet för återföreningen :P hehe så nu är de fixat o ligger på fb, dock har ju inte alla fb el att jag inte har alla men bara att bjuda in dem som ni känner o som inte redan är bjudna ! lär bli najs , går av stapeln den 20 augusti , har ej bestämts var antingen vid trädgårn el vid ån . får väl försöka komma på ngt bra .


sitter nu o lyssnar på musik , vill lyssna högre men de vågar jag inte :P har städat undan alla klädäder som låg slängda i soffan med . man får passa på nu när man är hemma "tidigt" . jobbar dag i morrn så slutar vid halv 5 så jag o ellen ska ut till ikano efter jobbet. jag ska köpa nya shakes , funderar på att börja på fredag o köra en renkurr , sen ska jag också kolla på cykelbyxor  ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0