I could really use a wish right now

jaha igår slutade det med att efter jobbet åkte vi hem till joel jag , ellen o henrik. va där o kolla på film o snacka skit . lika trevligt som alltid . sen lite senare i ösregnet blev det dags att gå hem inte så jätte, helt dygnsur men de funka ju det med . gick förib ågatan ett tag o hamna uppe på efterfest :S hos adam , kanske  :S:P hehe va där ett tag men gick sen hem till mig .
är tröttare än tröttast idag , hade tänkt att gå ut u gå men känns inte så jätte lockande med tanke på att de typ är storm ute . :S ska iaf äta ngt snart tror jag för magen kurrar o sen får jag se vad de leder till . :P kanske ska ta en städdag istället här hemma får ju lite motion av det plus efter igår .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0