måndag igen

i går efter jobbet åkte jag till fam runo för att fira tobbe som fyllde 20, så va där o fika lite o så. sen efter de åkte jag o syster o handla lite till mig. skulle sen ta 11 tåget hem . men morr så va tåget först försenat. så satte mig där o vänta. o sen efter typ en halv timme blev de helt plötlisligt instället, med ingen hänvisning till ngt annat tåg el buss. så jaha fick ringa o väcka syster som fick komma o hämta mig o så fick jag sova hos dem.

idag skulle jag åka lite tidigare till jobbet tänkte jag för att fixa mat, men som alltid när jag ska åka kollektivt så va även bussen försenad typ 25 min så de hann jkag inte heller. så ska nu på min lunch istället gå o fixa ngt, men vet inte rikitgt vad jag ska äta.
får se om de blir måndags klubben sen efter jobbet . måste kolla runt lite först :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0