shopingday

gick upp någorlunda tidigt idag för att va ledig för att bege mig till stan med syster o mor . skulle fixa ngt till syster att ha på sig på begravningen. vi hitta massor med fint. :) jag fick en parfym av min snälla mor :) hitta tre tröjor o sen även strumpbyxor som va ett måste . nya skor till begravningen med . typ gladiator skor med klack :) hur sköna som helst o ändå högklack på den :) mee like ! varit på bolaget med, trodde att jag inte ens skulle komma in men de va inte alls mkt folk ngn stans. hysteri trodde jag att de skulle va överallt idag men icke. köpte även ny foundation som jag behövde o solpuder . blir att ha en de nya tröjorna i morrn med jeansshorts o skorna. :) kommer komma upp bild.


ska åka med 8 tåget med joel för att sätta mig på stan med han o adam o ta en öl i detta underbara väder ! :D kan ju bara hålla tummarna på att de håller i sig tills i morrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0