so yesterday

i lördagskväll kom lena till mig :) vi såg på fotbollen o åt pizza , mums ! :)
sen i söndags sov jag till 12 :O vad hände?! :S gjorde i ordning mig sen för att bege mig till far o syster. åkte o handla lite med systeryster , plus att vi köpte biljetter till Eclipse :) sweet !
sen åkte jag hem med joel på tåget, skvaller o sånt som alltid . o sen hem för att träffa jocke dirre. kolla återigen på hockeyn o snacka skit om helgen o så. trevligt som alltid . '


åkte ut till cloetta idag innan jobbet med mor o systeryster, sen till ulfåsamöbler för att kolla på soffan , fanns väl ingen som hon föll direkt för . blir så svårt oxå eftersom att den inte ska se för stor ut . sen käka mat o jobba .
får se vad som händer efter jobbet , ev häng med joel . blir iaf att träna i morrn innan jobbet o funderar på att köra renkurr from på torsdag. :S men vet inte. känns som att de skulle behövas. o ja anledningen till att de är from torsdag är för att jag vill kunna äta allt gottigt på midsommar (A) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0