torsdags utgång o midsommar

jaha i torddags efter att jag hade varit på stan med mor o syster drog jag över till linköping med joel när han sluta, blev att börja dricka lite på tåget. gick hem till mig så byte jag om för jag svettades ihjäl ! :P gick in till stan träffa sab vid 55an o satte oss där. :) sen kom stefan o jonte . gick med dem till nh , gick sen tillbaka till 55an o sen till ågatan. sen va det de där med fyllemat , hum inget ställe hade öppet så då tog vi en taxi :S , ajja iaf till braskens till donken . :P hahaha sjukt kul med bilar , hamburge kastning o ja jag vet inte allt ! :P sen dags att börja gå hemåt , tävling med jonte så blev först att gå hem till stefan för att se på filmen med hamburgaren !:P hahahaha o sen såg vi ngn dålig film efter att gubben hade gått o lagt sig. plus att vi gick ut o gick för att inte somna så gick runt ån vid typ så där 4 tiden . :P till slut somna jonte o jag vann ! :D men han säger att de inte va så men de va det :) sover typ 1-2 timmar så ringer joel o väcker alla. hum skit pigg o kommer sen o ringer på dörren som en galning ! går hem till mig runt halv 10 tiden, bakis o fina som vi va tog de tid för oss att komma till mig där joel skulle hämta sin dricka o sen bege sig till tranås . jag la mig i sängen för att sova i 30 min o sen se på lotta på bråkmakargatan !:D hehe undebar film . :P efter mkt segande hoppade jag till slut sen in i duschen o fixa mig för att åka ut till lajnus . där de blev grilllat, kubb ja allt möjligt . en trevlig o någorlunda lugn kväll med tanke på hur dagen innan va  :P

detta va min outfit för dagen igår .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0