a pink !

hunnit med mkt idag måste jag säga ! :) först jobbat. sen efter de gick jag o ellen till gymet så körde vi lite kondition o insåg att vi har sämsta för tillfället . :P heheh sen hem till lkpg för att springa in på åhlens o köpa nya strumpbyxor för de jag köote i torsdags suger . :P sen hem . städa undan bland underkläderna . gå ner o slänga skärp o tidningarna . sedan har jag även nu tagit min shake för kvällen , choklad o mint blev det . :) får förmodligen nya smaker i morrn . :) hoppas även att jag får min iphone i morrn ! fick nämnligen hem mitt skall idag som jag vann på tradera ! tradera is the shit , betala 40 spänn för skalet o då ingick de frakt i det, o fick det hem till mig 2 dagar efter att jag vann auktionen ! :) i morrn kommer ewe hem med  , wiiie !


i stort sett ett skal som detta är det ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0