ashamed

hemma efter en trevlig kväll , som slutade ett tag på 55an , med lena o andy . sitter nu här . tänker på saker som jag upptäcke tidigare . jag skäms på ngt sätt . känner mig så jäkla dålig. borde va så mkt gladare än vad jag känner mig . kommer bli jobbigt i morrn , tror de kommer rinna många tårar . usch , aldrig mer ! :( skäms verkligen ! o nu vet jag vad alla kommer tänka , nej jag är inte sjuk, med barn osv , lena vet vad jag menar o de räcker att hon vet det . ska tvinga mig upp ganska tidigt i morrn för att dra till gymet o träna ! bränna bränna bränna ! måste ! skiter i vad som krävs måste ! kommer nog inte va ngt problem att komma upp tidigt , lär väl vakna vid 8 o anse att de är sovmorgon . :s känns lite wierd . :S men så blir de när man jobbar .
bara för att lena va så söt idag blir de en liten bild av henne för att avsluta detta . orkar inte förklara el skriva mer . ska lägga mig i min säng o lyssna på ngn fin låt o sen sova!


älskar dig sis , du är nog en av få som skulle förstå ! <3

Kommentarer
Postat av: sis!

älskar dig sis <3 du är bäst i hela världen.

2010-03-06 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0