blekning i håret

sitter hemma hos mor o far med blekning i håret , håller på att göra slingor..

vakna tidigt idag , o då även med tanke på att ställde fram klockan i natt . lajnus kom o hämta mig o vi begav oss till chico för att avnjuta i frukost o en muffins ihop. gick sen till designtorget för att hitta ngt tilil honom då han hade ett present kort där. sen åkte vi ut till tornby till den nya outleten som fanns där. va väl kanske inte min stil riktigt på kläder. men riktigt snygga snowbord o skidjackor . hitta en lila jätte fin . :P men köpte den inte .

ska nu vänta på att blekningen ska bli klar o sen åka o handla med min mor . jobb i morrn o förhoppningsivss kommer min iphone då med ! sweet ! :D cant wait !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0