first time

jaha nu har de börjat då ! :p träningen aså, :P helt död va jag i morse , fick för mig av ngn anledning att de va lörda o undrade vrf klockan ringde . :s :P ajja upp kom jag iaf , jag o ellen tog den lilla bussen så vi kom tidigare till nkpg så blev att gå förbi på donken för att köpa frukost . :p flum dag på jobbet , mkt skratt o så . när energin började att ta slut fick vi se ett klipp på tuben för att få igång det igen . :P

blev att dra till gymet , el gå till en annan del av huset för att träna efter jobbet. vi började lite sakta , hehe helt lost va vi , :P fatta inget av maskinerna ! men snart ska de bli ändring på det . blir nog att träna på förmiddan på lördag i lkpg och sen på söndag med systersyteri nkpg. måste säga att de känns riktigt skönt att komma igång nu igen , nu jävlar !

- i hope you feel better soon TBK!


träffa lite gamla kändisar o så idag med , först alex på väg till jobbet o efter hubbabubba !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0