flytthjälpen elin

åkte som sagt o träna igår efter jobbet , o sen begav jag mig till joel där kvällen spenderades . blev en slapptar kväll men skönt det med , så lite på tv o snacka lite skit . helt döda båda två. sen gick vi ut till bussen lite för tidigt . bara för de så va den jätte sen så när jag hade stått där i typ 20 minuter kanske så orkade vi inte längre så då bestämde jag mig för att börja gå. hinner typ halvvägs hem med min träningsväska som vägde bly av ngn anledning :S , så kommer bussen . morr ! kunde ju inte hoppa på då heller eftersom att jag inte va vid ngn hållplats . så gick hem hela vägen , va faktiskt skönt förutom väskan då. somna som en stock sen vill jag lova.


idag har jag varit flytthjälp på lena o mattias . :) gick bra jag o lena fixa mest i nya lägenheten , som man undrar lite vad de ser med från riksbyggen med tanke på hur golvet o annat såg ut i visa rum . lena mådde så bra tyvärr så blev att jag plocka upp det mesta senare o hon sa vart de skulle va . blev även bjuden på mat som tack för hjälpen . alltid trevligt . sen när vi iaf hade gjort i ordning vardagsrumet lite så satte vi oss för att se på hockeyn o då fick man även lite gott att dricka . :)



fick sen ett sms av carro så vi bestämde att hon skulle komma o hämta mig . så vi åkte hem till mig o satt här o lyssna på musik o uppdatera varandra. myyys . sen fick hon ett ryck o fick för sig att vi skulle gå ut o gå , så de gjorde vi . gick runt i stan lite o så . nu har hon åkt hem, känns i rygen att man har varit vaken ett tag o att man har hållt på med att bära o ha sig så blir att slänga sig i sängen snart . gym i morrn skulle jag tro . får se lite vad som händer mer. ska nog till mor o far tror jag så jag slipper gå upp gör tidigt på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0